Tuesday, December 15, 2009

I want explain to him...

i am not special as u think..
the 1st sms to u i write..
"omg, u ady hv my hp, hate u.."(1st sentence)
"but thanks also, hv a nice day, nice to meet u.."(2nd sentence)
2nd sentense means i thank to u becoz u advice us study properly..and not about u hv my hp no..ok? (dun confuse ya^^)


没错,这的确是我的初恋。。
可能朋友会认为是迟了一些。。
可我不认为。。
因为我知道,现在的我可以有自己的想法了。。
以前,我不接受任何感情因为我真的很怕受伤害,
并且会影响到我的学业。。
学业对我来说很重要很重要。。

你并没有阻止我。。
还鼓励我。。
很开心。。
我100%相信你,
并不代表100%爱你。。
时间能证明一切。。
我相信你知道的。。

3 comments:

  1. the 1st paragraph make me laugh ...wahaha
    academic is very important to me.
    cos good academic can find good job and earn many many $$.
    我100%相信你,
    并不代表100%爱你。。i like this .=)

    爱情是需要时间经营的,加油吧!!!
    时间会证明一切的,我祝福你。

    ReplyDelete
  2. 當然我很支持你的說法,
    時間能證明一切,
    我永遠相信這句話,
    但能不能相信一個人,
    要看你自己了,哈哈
    也許是你的初戀,
    所以很注重這個感情,
    我不是很有經驗,
    所以,
    加油哦~~~等你們的好消息...

    ReplyDelete